Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

Nire esperientzia Ospitalean

  Kaixo nik Britney  naiz. Eta  bederatzi urte dauzkat . Aurten hamar egingo ditut. 2001an jaio nintzen, urriak hamabian.
 Hirugaren aldia da ospitalea etortzen naizela. Lenehengo aldian Nikaraguatik etorri berria nintzen eta asmangatikan etorri nintzen ospitalera eta zazpi egun egon nintzen.
Bigarren aldian buruko mina neukan eta  asmangatikan berriro etorri nintzen eta bost egun gelditu nintzen Ospitalean.
 Eta hirugaren aldia diabetesagatik izan da. Lehenengo konturatzen  zea gertatzen ari zaizun gauza hori ez zaizula inoiz gertatu, adibidez:  ohean pixa egiten dezu, egarri asko daukazu eta azkar nekatzen zea, e.a Ospitalea etortzen balima zara esplikatzen dizue insulina jarri  behar dala eta azukrea kontrolatu behar dala. Odol tanta bat makina batean jarrita azukrea nola daukazun jakiten da. Gutxi daukazunean lau gaileta maria ematen dizute jateko; azukre asko badaukazu asko ibili behar zea azukrea jesteko.
Insulina jartzen didate gosaldu, bazkaldu, merienda eta afariaren  aurretik eta bi ordu pasata gero odolaren froga egiten didate. Baiata ere gaueko hamaiketak edo hiruretan froga egin behar dut. Azukrea 60 eta 400 artean egon behar da.
Egarri asko baldin badaukazu eta gauean pixa asko balin badaukazu eta korri egiten balinbadezu eta nekatzen bazea buruko mina jarriko zaizu eta esan amatxori medikura joateko.

Britney (9 urte)

0 comentarios-iruskin :