Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

OSPITALEAN



 Kaixo ospitalean nago eta operauta nago. Gainera  2 aldiz apendicitisgatik..



Hobetzen ari naiz.



Bazkaria ez da hain txarra baina gauza batzuk txarrak daude. Adibidez, purea, tortila (huevinarekin egina dagoelako)… Egun batean pizza afaltzea gustatuko litzaidake.



Hemen eskola bat dago. Hara joaten naiz  eta  gauza asko egiten ditugu. Adibidez Hello kitty , txinitak ere.  Batzutan arratsaldean magoa daukagu orduan jolasteko gelar joan behar gera .



Ospitalean ematen diguten bazkaria aldatuko nuke. Ez zait batere gustatu askotan txista egitea eta odola ateratzea.



Eskola izan da gehien gustatu zaidana. Ez nuen espero eskola egote aeta egunero etortzen naiz.



Laster etxera joatea espero dut.

                                                                   Maddi P. (8 urte)

0 comentarios-iruskin :