Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

DONOSTIAKO OSPITALEA



 Lehenengo egunean oso urduri nengoen, lehenengo aldia zen ingresatzen ziatela. Bainan hemengo medikuak oso  ondo tratatu ziaten eta horrek lasaitu egin zidan. Bisitak edukitzerakoan asko poztu nintzen, gauean tinbreak entzuten nituen eta lehenengo gauean ez nekien zer ziren, nire ondoko neskak esan zidan medikuari deitzeko tinbrea zela. Lehiotik begiratutakoan pentsatzen jarri nintzen eta pentsatu nuen ni ondo nengoenean ez nekiela ume asko gaixo eta ingresauta zerela. Orain ni horietako bat naiz eta uste dut etxean gaudenean pozik egon behar garela eta gurasoekin ez daukagula hasarratu behar zeren beraiek asko maite digute eta gurekin egongo dira gure bizitza osoan. Hemen egoteak beldurra ematen zidan eta min askorekin etorri nintzen bainan honea sendatzea etortzen gara eta nik jada ez dut minik. Gainera hemengo irakasleak oso alaiak eta goxoak dira, eta hemengo umeak beste gauza batetan pentsatzea laguntzen dute. Gainera medikuak ere oso jatorrak dira, lehenengo egunean erizain bat abesten entzun nuen eta lehenengo irrifarra atera zidan.

                                                       Itxaso  DBH2

0 comentarios-iruskin :