Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

ORTHOFIX ELEKTROESTIMULATZAILEA



Hezur hazkuntzaile bat da. Arina eta txikia da.  Gehienetan, 3 edo 4 hilabete irauten ditu eta egunean hiru orduz jarri behar da. Nire kasuan ebakuntza egin eta gero erabili dut vaina normalean ebakuntza ez egiteko erabiltzen da. %88ko eraginkortasuna du.
Nire kasuan,  elektroestimulatzaileak  azkenean ondo egin dio nire femurrari. Hiru ordu luze izaten dira, baina ez dute zertan hiru ordu horiek jarraian izan behar. Nik askotan, telebista ikusten dudanean edo etxeko-lanak egitean erabili dut,  eta azkenean, konturatu gabe hiru orduak pasa egiten dira.




Beñat (12 urte)

0 comentarios-iruskin :