Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

Haritz naiz eta bederatzi urte ditut. Donostiko ospitalean nago  infekzio bat daukatelako aginen. Eta ingresatu zidaten 16an.

Etorri nintzenean zainbidea jarri  zaidaten eta ez nuen negarrik  egin,  bakarrik mina egin zidaten.  Ondoren antibiotikoa jarri zidaten ni sendatzeko.

398 gelan nago eta nere ohea 398-d da. Nere gelan  Laia, Hugo eta Naia daude.

Ospitalean oso ondo pasatzen ari naiz. Pasilloetan paseatzen dut, eskolara etortzen  naiz, Olentzero jartzen lagundu det pasilloak apaindu ditugu…

Atzo jolas berri bat ikasi nuen , Piko Piko deitzen da. Asko gustatu zitzaidan ze oso dibertigarria zen. 
Orain hobetogo nago; medikua esan dit jarabea  hartzeko  eta uste det bihar etxera joan behar naizela .  Oso ondo pasatzen ari naiz.
              Haritz (4.LH)



0 comentarios-iruskin :