Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

NIRE KUADERNO POLITA



Mara naiz  eta Ospitaleko eskolan  kuaderno polit hau egin dut.

Honela egin dut:

-        Lehenengo argazkiak ordenadorean bilatu

-         Argazkiak moztu

-         Konposizioa egin pegatu gabe

-         Argazkiak paspartú batean pegatu kola pritt-ekin

-         Argazki gainetik decopatch kolarekin estali

-         Gau guztia lehortzen utzi

-         Atzeko plastikoa aukeratu. Nik nire izena jarri diot.

-         Enkuadernatzeko zuloak egin, portadari, plastikoari eta orri txuriei.

-         Enkuadernatzeko espirala zuloetatik sartu

Hau da emaitza!!!!!




Guztatzen zaizue?                                Mara

0 comentarios-iruskin :