Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

KAIXO FLEMING-EKO LAGUNAK

Kaixo 3. B. 

Vero naiz eta Donostiako Ospitalean nago. Orain Ospitaleko eskolatik idazten ari naiz mezu hau. Bai, bai! Ospitalean ere eskola dago. Ez naiz libratu eta gaur goizean lanak egin ditut. 
Zer moduz zaudete zuek eskolan?
Gaur Maritxu etorri da bisitan. Zuen opariak eman dizkit eta pozik jarri naiz.  
Ni ondo nago eta laster hor egotea espero dut. 

Agur.
Vero (3.B)
 

5 comentarios-iruskin :

Aizpea dijo...

Kaixo Vero!!

Zenbat poztu garen ondo zaudela jakiteaz. Aixx hor e eskola jun ber...jejeje beno seguru ondo pasakozula, irakasle eta lagun berriyek iten.

Muxu haundi bat eta laister arte.

Aizpea

Aizpea dijo...

kaixo Vero!

Marco naiz. Ondo zaude? Etorri azkar eskolara, gauza asko hari gara ikasten Egiptori buruz. Etortzen zarenean kontatuko dizkizugu.

Aizpea dijo...

Kaixo Veronica, Adei naiz.

Sendatzen zeanen etorri eskolara gurekin jolastera eta ikastera.

Aizpea dijo...

Veroo Eider naiz!!

Asko batatzen zaitut faltan zurekin hitz egiteko eta jolasteko. Zure lagunak eskolan itxoiten dizugu, etorri ondo sendatutakoan.

Muxu haundi bat

Aizpea dijo...

Kaixo Vero, Aroa naiz!

Zu ta Maddi falta zeate taldean eta zuek etortzeko gogoa daukat taldean neska bakarra ez izateko. Zurekin jolastu eta parre egin nahi dut.

Besarkada haundi bat!