Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

NIRE OSPITALEKO EGUNAK



Aldakan min nuelako Ordiziako anbulategira joan nintzen.Gero anbulategitik Zumarragara joan nintzen eta hango medikuak Donostira bidalitnindueb  operatu egin behar zidatelako,
Donostiako ospitalean lehenengo pusa atera didate aldakatik. Gero operatu didate.
Denborarekin, ondo  sentitzen nintzela, neska bat etorri zen . Nire akonpañantea: Haizea . Nire laguna egin da eta gurpildun  aulkian eramaten dit.
Espero dut ondo ateratzea ospitale honetatik.
AINHOA



Iruneko anbulatoriora joan nintzen ura asko edaten nuelako eta gose asko nuelako. Anbulatorioan diabetika nintzela esan zidaten eta Donostiako ospitalera bidali zidaten.

Ez nintzen oso urduri jarri zeren nire aita ere diabetikoa da. Orain ikasi dut ni bakarrik pintzatzen.

Logelan lagun berri bat egin dut, Ainhoa dauka izena. Oso maja da eta nola ezin du oina apoiatu gurpildun aulki batean doa eta ni txoferra naiz. 

HAIZEA

0 comentarios-iruskin :