Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

LAU ALDIZ OSPITALEAN

Kaixo,  ni   Yassin  dut  izena  eta  8  urte   ditut.  Zaldbian   bizi naz.  Ospitalera  4 aldiz  etorri   naiz eta   gauza   asko  ezagutu  ditut.  Gauza    asko   ikasi  ditut  

PIXA JASOTZEKO POLTSA
 ospitalean   eta   lagun    asko   egin    ditut.      Ondo    pasa dut  baina  lehenengo    aldian   operatu   behar  zidatenean   beldurra   pasatu   nuen. Beste   operazioetan   ez dut   beldurrik    pasa.  Gero    botika  jarri  ziatenen   eta niri   beldurra pasatu zitzaidan.  
Operazioetan pitxa    egiteko     poltsa  bat  jartzen didate.       
  Nere    anai- arrebak    bisitan    etorri   ziren.  Ospitalean   gauza   gehien       gustatu      zaidana    ziberra     da    eta  earki    egon     naiz.
                                     YASSIN (2.MAILA)

1 comentarios-iruskin :

DONOSPI dijo...

Yassin, zuk bai duzula asko kontatzeko. Lau aldiz ospitalean egon denak gauza asko ikusi, ikasi eta sentitu baititu.
Milesker zure lanarengatik.
Zure beste andereñoak