Donostia Ospitaleko eskolan egindako lanak topatuko dituzu blog honetan. Ospitalean egonaldi desberdinak egiten dituzten neska mutilen lanak egongo dira ikusgai.

ARGELIATIK EUSKAL HERRIRA




                          
Ni Madriden  jaio naiz, 11 urte ditut eta eskulanak eta marraztea gustatzen zait.
Nere aita eta ama Argelian jaio dira eta urtero oporretan joaten gara Argeliara, familia bisitatzea, Oranera.
Guk lau anai-arreba gea, bi mutil eta bi neska, ni zaharrena naiz, gero nire ahizpak 10 urte ditu, nire anai batek 6 urte ditu eta nire beste anaiak 1 urte.
Neri asko gustatzen zait soinketa egitea eta libre daukagunean beti; futbola,pala, saskibaloia edo pilotan ibiltzen naiz.
Matematika ere gustatzen zait baino, nahiago det Baga Biga, matematika bezala da baino, jolasekin.
Madriden nengoenean oso ondo pasatzen nuen eta gainera eskola oso gertu nekan, baino orain Villabonan bizi naiz eta eskola joateko aldapa luze bat igo behar dut.
Neri ere Ramadana egitea gustatzen zait, musulman guztiek egiten dute eta Ramadana 30 egunez ez jatea da, bakarrik gauetan bederatzik aldera eta gero, hiruak aldera  jendeak esnatu eta jan egiten du zeren gero lauak aldera hasten da Ramadana.
Ramadana janaria ez daukan jendeak zer sentitzen duen ulertzeko laguntzen digu.
AROUA

0 comentarios-iruskin :